Popis výchozí situace:
Pro vývoj software na zakázku se firma Monzas rozhodla, protože je pro ni důležité mít přehled o materiálu na zakázkách a na skladech. Před tím měla informace uložené v několika Excelových tabulkách a to přestalo vyhovovat.
Bylo potřeba vytvořit webovou aplikaci, která bude spolehlivě sledovat stavy skladů a zakázek. Firma Monzas podniká v oboru železničního stavitelství a mistři na stavbách potřebují mít přístup k informacím často i z mobilního telefonu.
Řešení:
Bylo navrženo řešení, které umožňuje firmě Monzas rychle a snadno sledovat stav skladů a zakázek.
Materiál je možné přijímat na jednotlivé sklady, rezervovat a následně vydávat na zakázky a stavby.
S pomocí vratky je možné vracet prázdné kabelové bubny pro opakované využití.
Celé řešení také obsahuje obchodní a provozní tiskové sestavy pro mistry, skladníky, obchodníky a management firmy.
Systém pro sledování skladů a zakázek je provozován jako webová aplikace s ukládáním dat do MS SQL databáze, čímž je zajištěna vysoká spolehlivost a robustnost systému.
Systém pro sledování skladů a zakázek řeší a obsahuje:
- zakázky s filtrováním dle zakázky, zákazníka, skladu, skupiny a stavby
- evidenci staveb
- sklady s automatickou volbou skladu dle přihlášeného uživatele
- skladové položky dle skupin a s evidencí bubnů
- příjemky materiálu na sklad
- rezervace materiálu a příprava výdeje
- dodací list s volbou stavby, s výdejem ze skladu, s cenou nebo bez ceny
- vratky pro kabelové bubny
- přednastavené texty
- evidenci odběratelů a dodavatelů
- evidenci zaměstnanců a uživatelů
- tiskové sestavy (zakázky a stavby, zakázky a bubny, atd.)
Systém pro sledování skladů a zakázek využívá intuitivní ovládání při přechodu mezi jednotlivými formuláři a dokumenty.
Také umožňuje snadno a rychle zobrazovat informace v seznamech, detailu, filtru a kopírovat doklady nebo položky.