Popis výchozí situace:
Hlavní činností technických služeb Dolnobřežanska je odvoz odpadu, sekání trávy, čištění komunikací a úklid. Všechny provozní a obchodní informace byly uloženy v Excelu, který přestal vyhovovat.
Bylo potřeba vytvořit webovou aplikaci, která bude spolehlivě ukládat data a sledovat náklady na zakázku a střediska u jednotlivých vozidel, strojů a zaměstnanců.
Řešení:
Bylo navrženo řešení, které umožňuje provoznímu a obchodnímu oddělení rychle a snadno sledovat odpracované hodiny a náklady na provoz vozidel a strojů.
Odpracované hodiny a provozní náklady vozidel a strojů jsou dále členěny na střediska a zakázky.
Realizované zakázky jsou obvykle fakturovány měsíčně a faktury jsou následně importovány do účetního programu Pohoda.
Celé řešení také obsahuje mnoho obchodních a provozních tiskových sestav pro management firmy.
Informační systém technických služeb Dolnobřežanska je provozován jako webová aplikace s ukládáním dat do MS SQL databáze, čímž je zajištěna vysoká spolehlivost a robustnost systému.
Informační systém technických služeb Dolnobřežanska řeší a obsahuje:
- zakázky – (smlouvy) obsahují evidenci nákladů na zakázku, střediska a podklady pro fakturaci
- faktury vydané s exportem do účetnictví Pohoda
- výdejky s exportem do účetnictví Pohoda
- objednávky přijaté
- provoz vozidel a strojů (puťovka) - sledování nákladů na provoz (nastavené nákladové ceny jsou Cena/km, Cena/motohodinu, Cena likvidace/t, Cena man./h, Cena nafty/l, Cena benz./l, Cena materiálu)
- trasy pro vozidla na odvoz odpadu v systému BOTEK s vážením odpadů a s použitím čipů RFID
- evidenci odpadů (směsný, separace, nebezpečný)
- evidenci subjektů – obcí, organizací, osob a partnerů
- evidenci docházky a nákladů na zakázku (u každého zaměstnance je nastavena nákladová cena za odpracovanou hodinu)
- export docházky a zakázek do Excelu s kontingenčními tabulkami a výpočty
Informační systém technických služeb Dolnobřežanska využívá intuitivní ovládání při přechodu mezi jednotlivými formuláři a dokumenty.
Také umožňuje snadno a rychle zobrazovat informace v seznamech, detailu, filtru a kopírovat doklady nebo položky.