Popis výchozí situace:
Firma Maneko používala velkoobchodní program, který přestal vyhovovat nárokům na multijazyčnost, multiměnovost, spolehlivost a velikost ukládaných dat (mnoho desítek tisíc produktů).
Bylo potřeba vytvořit databázi, která pokryje požadavky na sledování obratů prodejců, na sledování cash flow, na různé měny, na dvoujazyčné dokumenty, atd..
Řešení:
Bylo navrženo řešení, které umožňuje obchodníkům a managementu mít přehled o komunikaci se zákazníkem a o celém obchodním procesu.
Na kartách produktů je možné zadávat dodavatele, jejich ceny, měnu a následně provádět výpočty cen dle kurzovního lístku.
Názvy a popisy produktů jsou ukládány v angličtině, němčině a češtině. Nabídky, objednávky, faktury a dodací listy jsou dvoujazyčné.
Informační systém MANEKO je naprogramována v MS Access, což umožňuje přímé propojení na MS Word a MS Excel.
Informační systém MANEKO řeší a obsahuje:
- evidenci organizací, osob a partnerů (adresy sídla a dodací adresy)
- CRM - evidenci zákazníků (souvisejících kontaktních osob, dokladů a záznamů z jednání)
- nabídky a produkty (výpočty cen z různých zahraničních měn)
- fakturaci (faktury, zálohové faktury, zahraniční faktury a dobropisy)
- záruční a dodací listy
- skladové hospodářství (příjemky, výdejky)
- objednávky přijaté, vydané a hromadné - tuzemské a zahraniční
- sestavy saldo, časové rozlišení, obchodní statistiky
- poštovní poukázky a jejich tisk
- mailing a tisk štítků
- e-mailing (text nebo HTML) s přílohou a dle výběru osob z organizací
- přístup do jednotlivých oblastí na základě přístupových práv uživatelů.
Program využívá intuitivní ovládání při přechodu mezi doklady a umožňuje rychle zobrazovat informace v seznamech, detailu a filtru.
Vlivem integrace Informačního systému MANEKO do programu MS Office je možné přímo přenášet data z / do MS Wordu, MS Excelu a elektronické pošty.
Zadavatel je s programem ISManeko spokojený, protože funguje spolehlivě a splňuje všechny speciální požadavky.