Požadavky odběratele:
Evidovat a snadno vyhledávat zákazníky, obchodní jednání, nabídky, poptávky a zakázky.
Po uzavření zakázky mít přehled o realizaci projektu, dokumentech a projektové dokumentaci.
Dále mít možnost tisknout štítky, doklady a obchodní přehledy.
Propojit aplikaci s MS Word a MS Excel.
Řešení:
Bylo navrženo řešení, které umožňuje obchodnímu oddělení mít přehled o komunikaci se zákazníkem a o celém obchodním procesu.
Na každou zakázku jsou evidovány všechny dokumenty a výkresy o realizaci celého projektu.
Databáze CRM a řízení projektů je naprogramována v MS Access, což umožňuje přímé propojení na MS Word a MS Excel.
CRM a řízení projektů Ditherm řeší a obsahuje:
- evidenci zákazníků (adresář veřejnost česká a zahraniční)
- evidenci záznamů z jednání
- evidenci nabídek
- evidenci poptávek
- evidenci zakázek - projektů
- evidenci dokumentů a projektové dokumentace
- předávání zákazníků mezi divizemi
- sestavy pro tisk štítků, seznamů zákazníků, historie zákazníka, atd.
- přístup do jednotlivých oblastí na základě přístupových práv
Databáze využívá intuitivní ovládání při přechodu mezi jednotlivými formuláři, dokumenty a divizemi.
Také umožňuje dle vybraného uživatele třídit, vybírat a tisknout zákazníky nebo jejich adresní štítky (i potencionální zákazníky).